Wat hebben we weer genoten van een prachtige wandelweek. Namens Stichting Zomeractiviteiten Gieten willen we iedereen bedanken die deze editie tot een succes heeft gemaakt.
Het weer werkte gelukkig goed mee. Alleen op de laatste avond werd het even spannend door de weersomstandigheden. Daarom hebben we besloten de 10 kilometer te schrappen en de 5 kilometerroute aan te passen en in te korten. Dankzij ieders begrip en medewerking is ook deze avond uiteindelijk goed verlopen. ๐ฆ๏ธ
Een groot dankjewel aan alle wandelaars voor jullie enthousiasme en gezelligheid tijdens deze week. Natuurlijk willen we ook onze vrijwilligers bedanken. Zonder hun inzet, tijd en enthousiasme zou het organiseren van de Avond4Daagse simpelweg niet mogelijk zijn. โค๏ธ
Onderweg was er weer van alles te beleven. Bij de start ontvingen de wandelaars een handige attentie van O&Ki en dankzij de zonnebrandcrรจmepalen kon iedereen goed beschermd op pad. โ๏ธ
De route door de stallen van familie Hollander was een bijzonder hoogtepunt. Wat een leuke ervaring en wat was alles geweldig georganiseerd door de familie รฉn hun koeien! ๐
Op donderdag wandelden we zelfs dwars door de winkel van AanHuis.nl Gieten en eindigden we pal voor de deur van het Drents IJsmannetje. ๐ฆ
De laatste avond werd traditiegetrouw afgesloten met een feestelijke en muzikale intocht onder begeleiding van De Bladbloazers. ๐บ๐ฅ Wat een geweldige sfeer!
Daarnaast willen we Sportcafรฉ De Goorns bedanken. Ook dit jaar mochten we daar elke dag starten en finishen, iets waar we erg blij mee zijn. ๐
Dit was alweer de 15e editie van de Avond4Daagse Gieten. We kijken met trots terug op een geslaagde week en hopen iedereen volgend jaar weer te zien!
๐ธ Tijdens de Avond4Daagse zijn fotoโs gemaakt door Fotografie by Hennita. Deze staan op haar site en die van ons.
Tot volgend jaar! ๐๐ถโโ๏ธ๐ถโโ๏ธ




